(ESKİŞEHİR) Taş kırma kuyusuna düşen 2 işçiyi itfaiye çıkardı
(ESKİŞEHİR) Taş kırma kuyusuna düşen 2 işçiyi itfaiye çıkardı ESKİŞEHİR (İHA) - Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde bulunan maden ocağındaki taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi Eskişehir Büyükşehir Belediyesi (EBB) İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerince kurtarıldı. Olay, Sivrihisar ilçesi kırsal Böğürtlen Mahallesi'nde bulunan bir maden ocağında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre maden ocağında çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52) silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü. Olay yerine ihbar üzerine jandarma, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü Ambulans Servisi Başhekimliği ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri sevk edildi. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerince kuyudan bilinçleri açık bir şekilde çıkarılan 2 işçi ilk müdahalenin ardından Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. İşçilerin durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.