(SİNOP) Sinop’ta 56 yaşındaki adam misafirliğe gittiği evde ölü bulundu
(SİNOP) Sinop’ta 56 yaşındaki adam misafirliğe gittiği evde ölü bulundu SİNOP (İHA) - Sinop’ta 56 yaşındaki bir adam, misafirliğe gittiği evde ölü bulundu. Şüpheli ölüm üzerine polis ve savcılık geniş çaplı inceleme başlattı. Olay, Camikebir Mahallesi Ekmekçioğlu Sokak üzerinde bulunan bir ikamette meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 56 yaşındaki Samim Demirci, misafirliğe geldiği evde hareketsiz kaldı. Ev sakinlerinin durumu ihbar etmesi üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrollerde şahsın hayatını kaybettiği belirlendi. Gelişmelerin ardından, ekipler olay yerinde inceleme başlattı. Ekiplerin bölgedeki çalışmaları sürüyor. Şahsın kesin ölüm nedeni, yapılacak otopsinin ardından netlik kazanacak.