iha video arşiv sitesi
Anasayfa / Video Detay

Video Detay

Manisa’da 300 dronlu 19 Mayıs gösterisi nefes kesti

Video Özeti

(MANİSA-DRON) Manisa’da 300 dronlu 19 Mayıs gösterisi nefes kesti

Video Hikaye

(MANİSA-DRON) Manisa’da 300 dronlu 19 Mayıs gösterisi nefes kesti MANİSA (İHA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği 19 Mayıs kutlamalarında 300 dronun gökyüzünde oluşturduğu Atatürk portresi ve Türk Bayrağı büyük beğeni topladı. Binlerce vatandaşın katıldığı fener alayı ve Ozbi konseriyle kentte unutulmaz bir bayram coşkusu yaşandı. Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları, kentte büyük bir coşkuya sahne oldu. Fener alayı, konser ve 300 dronla gerçekleştirilen görsel şölen vatandaşlara unutulmaz bir gece yaşattı. Kutlamalar kapsamında yüzlerce vatandaş, Hakkı İplikçi Parkı’ndan başlayarak Cumhuriyet Meydanı’na kadar ellerinde Türk bayraklarıyla yürüdü. Fener alayına Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, CHP Manisa İl Başkanı İlksen Özalper, Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç, belediye yöneticileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Fener alayının ardından Cumhuriyet Meydanı’nda sahne alan sevilen sanatçı Ozbi, seslendirdiği şarkılarla gençlere unutulmaz bir gece yaşattı. Alanı dolduran vatandaşlar şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederken, bayram coşkusu meydanda doruğa ulaştı. Konser sırasında sahneye çıkan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, "Manisa, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun. Manisa’nın aydınlık yüzleri, Atatürkçüleri, Cumhuriyetçileri ve gençleri; hepiniz hoş geldiniz" diyerek vatandaşların bayramını kutladı. Dutlulu, Gençlik Haftası boyunca kültür ve sanat etkinliklerinin devam edeceğini belirterek tüm Manisalıları etkinliklere davet etti. Gecenin en dikkat çeken etkinliği ise Atatürk Kent Parkı’nda gerçekleştirilen dron gösterisi oldu. Gökyüzüne yükselen 300 dron, Atatürk portresi ve Türk Bayrağı oluşturarak izleyenlere görsel şölen sundu. Vatandaşlar gösteriyi cep telefonlarıyla kaydederken, ortaya çıkan görüntüler büyük alkış aldı. Öte yandan sanatçı Ozbi, konser sırasında rahmetli Ferdi Zeyrek’i anarak "Bizi Hatırla" şarkısını ona ithaf etti. (SC-

Video Bilgileri

MANİSA, TÜRKİYE

20 Mayıs 2026 11:33:18

Kültür Sanat


Abone Servisi

Abone Servisi
+90 (212) 454 3303


facebook twitter

Yorum Ekle