(YOZGAT) Kurallara uymayan sürücülere ceza yağdı
(YOZGAT) Kurallara uymayan sürücülere ceza yağdı YOZGAT (İHA) - Yozgat İl Jandarma Komutanlığı ekipleri Yozgat'ta ve bazı ilçelerde yaptığı denetimlerde kurallara uymayan sürücülere cezai işlem uyguladı. Merkez ilçede yapılan trafik kontrolünde, sürücü belgesi bulunmadan araç kullandığı tespit edilen bir sürücü ile araç sahibine toplam 80 bin lira idari para cezası uygulandı. Boğazlıyan-Yenifakılı yolunda yapılan denetimde ise bir sürücünün 2.17 promil alkollü ve sürücü belgesiz olduğu tespit edildi. Sürücüye toplam 65 bin lira idari para cezası uygulandı. Konuyla ilgili ‘Trafik Güvenliğini Tehlikeye Sokma' suçundan adli işlem başlatıldı. Aynı sürücü yol kontrol noktasında yapılan dur ihtarına uymayarak kaçtı ve daha sonra Yenifakılı ilçe merkezinde yakalandı. Sürücüye ayrıca 200 bin lira idari para cezası uygulandı, araç otoparka çekilerek 60 gün süreyle trafikten men edildi. Sorgun ilçesinde yapılan trafik uygulamasında ise bir sürücünün 2.11 promil alkollü şekilde araç kullandığı tespit edildi. Sürücüye 50 bin lira idari para cezası uygulandı ve sürücü belgesine 2 yıl süreyle el konuldu.